Spørgsmål til booking

Hvorfor modtager jeg ikke min kode?

Hvis du ikke modtager en mail med din kode, er det typisk fordi:

  • Din mailadresse er skrevet forkert
  • Mailen med koden er havnet i din spam indbakke

Er dette ikke tilfældet, skal du tage fat i vores personale, som kan få lavet en kode til dig.

Jeg har glemt min kode, hvad gør jeg?

Hvis du har glemt din kode til bookingsystemet, har du altid mulighed for at få tilsendt en ny.

Ønsker du at få tilsendt en nye kode, trykker du blot 'Glemt kode?' på login siden, og venter på at modtage en mail med din nye kode. Hvis du har problemer med dette, er du altid velkommen til at tage fat i os, så får vi lavet en ny til dig.

Hvordan booker jeg flere behandlinger på samme tid?

Ønsker du at booke dig ind til flere behandlinger på samme tid, skal du blot booke én tid, og evt. skrive hvilke ekstra behandlinger du ønsker i kommentarfeltet i det sidste trin af bookingprocessen.

Hvorfor kan jeg ikke finde den behandling jeg leder efter?

Hvis du ikke kan finde den behandling du leder efter i booking systemet, kan det have noget at gøre med, hvilken afdeling du har valgt at booke din behandling i.

Vi tilbyder desværre ikke alle vores behandlinger i Hillerød afdelingen. Følgende behandlinger tilbydes på nuværende tidspunkt ekslusivt i Helsingør:

  • Permanent hårfjerning med IPL 
  • Fjernelse af karsprængninger med IPL 
  • Hudforyngelse med IPL 

Hvordan sikre jeg min personlige rabat når jeg booker?

Har du en personlig rabat du gerne vil være sikker på bliver husket, skriver du dette i kommentarfeltet ved sidste trin i bookingprocessen. Husk at skrive konteksten for rabatten.

...

...

...

...