Hvis du ikke modtager en mail med din kode, er det typisk fordi:
Er dette ikke tilfældet, skal du tage fat i vores personale, som kan få lavet en kode til dig.
Hvis du har glemt din kode til bookingsystemet, har du altid mulighed for at få tilsendt en ny.
Ønsker du at få tilsendt en nye kode, trykker du blot 'Glemt kode?' på login siden, og venter på at modtage en mail med din nye kode. Hvis du har problemer med dette, er du altid velkommen til at tage fat i os, så får vi lavet en ny til dig.
Ønsker du at booke dig ind til flere behandlinger på samme tid, skal du blot booke én tid, og evt. skrive hvilke ekstra behandlinger du ønsker i kommentarfeltet i det sidste trin af bookingprocessen.
Hvis du ikke kan finde den behandling du leder efter i booking systemet, kan det have noget at gøre med, hvilken afdeling du har valgt at booke din behandling i.
Vi tilbyder desværre ikke alle vores behandlinger i Hillerød afdelingen. Følgende behandlinger tilbydes på nuværende tidspunkt ekslusivt i Helsingør:
Har du en personlig rabat du gerne vil være sikker på bliver husket, skriver du dette i kommentarfeltet ved sidste trin i bookingprocessen. Husk at skrive konteksten for rabatten.
...
...